bah

Jag är verkligen sämst på att blogga nu för tiden! Skärpning, Helena!

Sen sist har det väl inte hänt så jättemycket. Jag jobbar fortfarande kvar på Avalanche (trivs fortfarande jättebra!) och pendlar till Stockholm varje dag. Det funkar, men jag kan inte sticka under stol med att det är väldigt tröttsamt. Allt folk och de långa restiderna tar ut sin rätt. Men men, det är värt det!
Jag har börjat träna också! På gym (haha, otippat jag vet). Jag tränar på Gym24Seven vid Hötorget, tillsammans med Simon. Det går riktigt bra och det är sjukt roligt. Älskar speciellt tramp maskinerna, där man kan se hur kalorierna flyger :D Sen är det skönt och kul med hantlar också. Detta är klart något jag vill fortsätta med.

På torsdag firar jag och Johan 4 år. Om det är möjligt älskar jag honom mer och mer för varje dag som går. Han är the love of my life ^^ Ser fram emot många många år tillsammans. Snart ska vi flytta ihop också! Inom ett år är planen. Längtar!!

Annars då... jag har "upptäckt" en ny artist (eller ny är verkligen inte ordet, men ny för mig så att säga) - Bruce Springsteen. I love the guy! Så sjukt härlig musik, scen närvaro. Han bara strålar glädje. Kan inte sitta still när jag hör hans svängiga musik. Jag bara måste gå på en av hans konserter någon gång!

Denna är en av favoriterna, känner ni hur glädjen bara flödar på scen?!

Kommentarer
Postat av: Ängla

I´m so happy for you, friend! Puss puss. Svarade om sms-et på min blogg. Min telefon var utan nät just den 14:e. Väldigt mycket otiming där tyvärr. :(

Postat av: Helena

Ingen fara gumman, ante att det var nåt sånt :) Puss på dig!

2008-02-17 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback