4 år, raid och lite söndags-biff

Igår firade jag och älskling 4 år tillsammans. Firandet ska ske i två omgångar, något större senare (efter lön) och nu middag igår. Det var sjukt gott! Vi åt på Kök, Kött & Bar uppe vid Vaksala Torg. På menyn stod oxfilé, potatisgratäng och kantarellsås. Behöver jag ens förklara hur gott det va? :)

På vägen hem busade och skojjade vi som två nykära ungdomar, jagade varandra runt på skoj bara för att landa i varandras armar för en jättelång kram. Så härligt att den känslan fortfarande finns kvar, jag hoppas den aldrig försvinner. Jag älskar dig!

På kvällen (eller natten snarare, mellan 02-07) raiade vi. Vi fick alla en ganska otrevlig överraskning när vi upptäckte att i och med bok 12 har Barz (första bossen), blivit typ 3 gånger så svår som han var innan. Den gamla strategin vi alltid kört med räckte inte ens halvvägs, så det var bara att snacka ihop en ny. Efter 5 försök fick vi äntligen ner honom och kunde gå vidare till Zurm. Av tredje bossen fick jag ett par feta handskar, great! Sen kunde jag sova gott :)

Idag blir det tacos och filmmys. Det ser jag fram emot. Veckorna är så fulla med aktiviteter så när helgen äntligen kommer är det riktigt skönt att bara få slappna av och ta det lugnt. Lite återhämtning inför den nya arbetsveckan som ständigt väntar bakom knuten.

Imorgon ska jag på middag hos mamma och pappa. Vi ska visst äta biff (vilket mamma tjatat om sen tisdags haha, hon gillar biff ;)), vilket låter mycket gott! Pappa är verkligen duktig på att laga mat, och han är så gullig som har anammat söndagsmiddagarna med allt vad det innebär. Du är toppen, pappa!

Hur har Er helg varit so far? Hoppas bara bra!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Helgen har varit lugn och kantats av min förkylning. Ätit en massa, massa gott har jag gjort också. Hallå träning? Haha. Behöver jag säga att jag längtar efter allt annat man kan göra när man är frisk. Freedom.

Postat av: Helena

Ängla: haha, förstår dig. Allt liksom stannar upp när man är sjuk :S Usch o fy. Hoppas du mår bättre snarast!

2008-02-19 @ 09:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback