tack alla!

Julafton blev helt fantastisk (trots att vi alla saknade mamma, mycket!), tack alla som var med och gjorde det till en sådan underbar kväll. Ni är alla ovärdeliga!

Idag har jag och älskling gymmat på Ekeby, det gick jättebra och var mycket skönt. Behövdes kanske efter all julmat ;) Nu är jag hemma hos mig och har precis ätit middag. Tänkte kanske kika på en film eller så..

Imorgon ska vi kolla lite på mellandagsrean, hoppas man hittar några fynd. Skulle behöva nya jeans och gärna nån mer varm tröja (i cardigan-stil). Får se vad det blir! Vid 15 ska vi fika hos kära pappa tillsammans med resten av familjen och sen blir det nog film på kvällen. Ser fram emot det!

Igår satt vi halva natten och tittade på möbler haha. Gud, det är ju så roligt! Jag har aldrig varit speciellt intresserad av inredning (men det beror antagligen på att jag aldrig haft nåt att inreda eller pengar till det...) Vi hittade mycket fint på Mio, Chili och EM bland annat. Ska bli obeskrivligt roligt att inreda och göra fint.
Men usch jag måste börja packa.. :S Vill bara ha det "tråkiga" överstökat nu, och befinna mig i nya lägenhet. Fast forward please?

Hoppas ni alla haft en jättefin julafton med era nära och kära! God forsättning.


Kommentarer
Postat av: Karolina Kusin

Hej ! Hoppas allt är bra där uppe trots allt och att ni haft en bra jul!



Här är allt bara bra, Går in i 8:de månaden nu så man är ju kanske inte allt för smidig! Du får lägga ut lite bilder sen på din lägenhet så vi här nere får se hur det ser ut ! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback