första jobbdagen efter semestern

Idag var första dagen jag jobbade igen efter mina 4 veckors semester. Det var jätteroligt att träffa alla igen och få spela vårt übercoola spel :D Jag var visst väldigt saknad när jag var borta (hihi). Kul att höra att man är behövd och att jobbet man gör uppskattas! Det sporrar en att jobba hårdare och effektivare.

Jag hade verkligen massa att göra när jag kom tillbaka. Men det är så jag vill ha det. Jag klarar inte av dötiden, bara sitta och stirra på skärmen. Jag behöver uppgifter, behöver intellektuell stimulans hela tiden. Och jag älskar känslan när man fixat nåt, eller pratat med nån och tillsammans löst ett problem. Då kan man "bocka av" det från sin todo list och gå vidare. Ser fram emot en händelserik höst!

Efter jobbet åkte jag till gymmet och gymmade. Blev 30 min crosstraining (bara 270 kalorier dock, det gick segt idag) och sen fria vikter för triceps, bröstmusklerna och rumpmusklerna. Försöker variera olika muskelgrupper varje gång :) Sen körde jag lite mage och rygg också. Väl hemma i Uppsala cyklade jag hem till mig.

Nu varvar jag ner med lite surfande. Ska nog se någon serie innan jag måste sova.

Hoppas er måndag har varit jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback