vååår!

Ååh det är ju vår ute! Så underbart när solen värmer ansiktet. Det spritter i hela kroppen hihi. Nyss var jag nere på stan med älskade Ellen för en catch up. Vi snurrade runt i affärer och kikade söta vårkappor och sedan slog vi oss ner på Landings med en god glass. Det var toppen helt enkelt! :)

Snart ska jag (förhoppningsvis) ner på stan igen för middag med Johan. Blir inget fancy, men vem vill sitta inne en sådan här dag?! Neeej jag vill ut igen! Får hoppas att J är lika vårsugen.

Känner mig väldigt vårfin idag. Jag bara älskar mina strumpor (se inlägg nedan) och tillsammans med de svarta pumpsen blir det en höjdare :) Om jag bara kunde hitta en fin vårkappa snart. Tittade in på Lindex, finns mycket sött men det svider i plånboken. En vårkappa är så säsong och känns oftast som något man vill ha nytt varje år, så runt 700-800 kr känns lite väl mycket pengar i mina ögon :( Too bad. Får se vad som finns där ute!

Ha en toppen lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback