mysigt på jobbet

Hej hej här sitter jag på Avalanche och jobbar :) Just avslutat en god måltid med tigerräkor och jordnötsås, mums! Härligt med gratis mat när man jobbar sent. Det är jättemysigt här just nu, alla springer runt och jobbar gärnet, pratar med folk och får saker gjorda. Bästa jobbet!

Snart är det helg! Och jag ska inte jobba! Wiiee. Jag ska ut i Sthlm på fredag en stund, min kära Ellen ska DJa och det kan ingen få mig att missa! Äntligen ska jag få se PLAY! Grymt roligt.
På lördag blir det Sthlm igen! Då med älskling and friends :) Teknikexpo anordnat av DustinHome står det på schemat. Globen/Annexet står det på kartan. Here we come!

Söndag.. söndag blir en göra inget dag tror jag. Det vore väldigt skönt.

Hoppas ni alla får en mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback