lunchbreak

Ah lunch är härligt! Idag lyxade jag till det med en pizza (mums). Det var riktigt gott.

Äntligen har jag hittat en kappa jag vill ha nu förresten! Såg den på Lindex (!) hemsida och blev heelt kär. Sen testade jag den i affären och när den satt som en smäck var det ganska givet att det var den jag skulle ha. Sa till min väninna som var med mig att "jag ser ut som Madicken!" (haha). Jag sa precis samma sak när jag köpte min senaste kappa, den jag har haft i några år nu. Och den älskade jag, så Madicken-känslan verkar vara en höjdare haha.

Min kotte är i Bryssel på jobbresa. Hoppas allt går bra för honom där nere, kommer sakna honom massa här hemma onekligen. Men som tur är så ses vi på måndag :) Man får ta vara på den tid man får helt enkelt, med jobb och vardagsstress är det enklare sagt än gjort att ses ofta. Man ska ju hinna få egen tid också (det anser jag vara extremt viktigt, orkar man inte med sig själv orkar man inte med någon annan heller. Så är det ju.) Ta hand om dig älskling min!

Men idag ska jag träffa Ellen! Det ska bli galet roligt, längtaar :D Hon gör mig alltid på glatt humör, mår alltid så bra av att vara nära henne! Och imorgon ska jag typ ha allnighter med Lord of the Rings Online :D Galet, det är bara 7,5 levlar kvar till cappen. Then what? Får väl skapa en ny karaktär och börja om haha. Nördigt värre ;)

Nu är lunchen snart slut. Jag kastar upp en bild på min kappa, me love it! På torsdag kommer lönen och då ska det shoppas. Hej i-land!

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback