förlåt!

Förlåt kära bloggläsare att jag är så dålig på att uppdatera! Min ursäkt är att jag jobbar så hälften vore nog. Känns om allt jag gör är äter, sover och jobbar. Men missförstå mig inte (!), jag älskar verkligen mitt jobb! Trivs otroligt bra här bland alla underbara o roliga människor. Sen att man typ inte har nåt socialt liv längre är väl en annan femma o0

En rolig sak - min dator är äntligen färdig! I 2 år har jag uppdaterat den till en riktig värsting :D Och nu (äntligen) är jag klar. Ska bara installera lite saker (grafikkortet och nätagget) samt hämta ut högtalare & mus på posten.
Sen ska jag vara extremt nördig och skriva en lista med vad jag har i burken :P Nån gång måste man väl få göra det också!

Hoppas Ni mår bra därute! Igen, förlåt för min frånvaro, speciellt till min familj och mina nära & kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback