ladda om efter träning

Aldrig är jag väl så hungrig som precis efter träningen. Känns som kroppen är tömd på energi och omladdning behövs snabbt! :) Tur att jag storhandlade idag så det finns mycket gott hemma.

Imorgon ska jag plugga med gänget i skolan, hoppas det kommer gå bra. Ska bli roligt att umgås med dom (såklart) men mindre kul att plugga. Gjorde ifatt lite grammatik idag på min lediga dag i alla fall så jag ligger i takt med de andra. Pga mitt jobbsökande och allmänna dåliga motivation har jag inte orkat engagera mig lika mycket som vanligt. Men jag ska försöka bli bättre på det.

Annars har jag inga direkta planer för veckan, det känns skönt. Plugg imorgon och på torsdag i skolan blir det i alla fall. Och på lördag ska jag laga hemgjord pizza med min pojke, det kommer bli jättegott!

Hoppas ni har en bra tisdag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback