jag ser inte era kommentarer

Ni får ursäkta om Ni inte får någon respons på Era kommentarer. Det är inte för att jag vill vara taskig utan för att jag faktiskt inte ser dom. Skyller på att blogg.se verkar ha något tillfälligt problem. Förhoppningsvis är det snart åtgärdat.

Imorgon är det skola mellan 12 och 17 (lektion och grammatikplugg). Sen ska tatueringen fyllas i 17:30, hoppas det går bra. Måste komma ihåg att äta en stund innan så jag har blodsockret på bra nivå. Det är tydligen viktigt har jag hört :)

Nu är det så småningom dags för sängen. Ännu en måndag är förbi

Kommentarer
Postat av: Ängla

Hoppas det gick bra i dag med tatueringen! Ser fram emot att se den ännu mörkare :). Dags att fixa det sista med min artikel. Sen sovdags. Puss

Postat av: Helena

Ängla: Tack gumman! Lycka till med artikeln och sov så gott sen. Puss

2007-03-21 @ 00:34:55
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback