helg igen

Så var det helg igen då, tänk vad tiden går fort.
Denna helgen blir lugn för mig då jag varit sjuk nyligen och dessutom ska festa gärnet nästa helg på Mondaybar Spring Cruise! Galet roligt ska det bli!! Längtar nåt enormt.. men mycket som ska fixas innan! På tisdag ska jag följa med min pojkvän till Stockholm för en snabb sväng in på Saturn Return där han ville kika. Sen måste jag färga håret (hårfärg redan inköpt!) samt planera mina outfits. Det är en hel verkstad inför kryssningarna, men ack så roligt!

Imorgon ska jag hjälpa min mamma och pappa att röja bland tusentals saker. De ska ju snart flytta in i en 3a och då de tidigare bort i prästgårdar (tänk herrgård i storlek) finns det en hel del saker som måste slängas. Och det tar sin tid! Så jag tänkte hjälpa dom och samtidigt passa på att umgås med mina föräldrar, något jag gör alldeles för sällan!

Men idag är det fredag... underbara fredag. Har lämnat in ett PM i skolan samt uträttat lite ärenden på stan. Hämtat ut linser bland annat. Sprang in på synsam för att köpa linsvätska men oj så dyrt det var där! 55 kr får man betala för en liten linsvätska på 120 ml! Nej nej tänkte jag och sprang istället in på Synoptik. Där fick jag en precis lika bra flaska, 240 ml för 64 kr. Snacka om skillnad! Fy på er, Synsam!

Nu ska jag strax träna lite, det ska bli skönt! Sen blir det mest slapp hela kvällen. Lite Far Cry kommer det nog bli, så mysigt spel!

Ta hand om er och ha en jättebra helg!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Hoppas du får en toppenbra kväll! Inget blev som planerat igår. Men jag och Xtian hade kul, gick ut. Puss

Postat av: Helena

Ängla: Oki, va bra att du hade roligt i alla fall :) Vi får prata mer när vi ses idag. Ska bli superkul! Puss

2007-03-04 @ 11:46:40
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback