det är nu det händer

Ja, nu händer det mycket faktiskt på jobbfronten!
Dels har jag haft ganska mycket kontakt på Manpower och på onsdag får jag (troligen) veta om jag får komma och jobba hos dom. Det känns mycket roligt och spännande!

Sen fick jag ett roligt mail imorse, där jag först fick veta att jobbet jag sökt blivit tillsatt men jag blev erbjuden en rad andra olika jobb av samma arbetsgivare (också bemanningsföretag). Bland annat som ekonomiassistent, vilket onekligen lät intressant. Jag håller alla dörrar öppna så jag mailade tillbaka och frågade lite mer vad den tjänsten innebar, tider, plats osv... :)

Ja, nu händer det mycket. Det är verkligen som folk säger, först händer inget alls och sen händer allt på en gång! Yey!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Åh gumman. Du är så duktig! Stort lycka till i morgon. Och vad kul att det händer grejer. Puss

Postat av: Helena

Ängla: Tack sötnos!! :)

2007-03-07 @ 08:46:05
URL: http://www.aeris.blogg.se
Postat av: viktoria

Hej Helena!
Lycka till med jobbet!

skriv gärna till mig!
[email protected]

kom av en slump in på din blogg:-)

kram viktoria (din kusin)

2007-03-07 @ 09:34:58
Postat av: Helena

Viktoria: Hej! Roligt att höra av dig! Hoppas du mår bra :) kram!

2007-03-07 @ 11:47:01
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback