är det helg snart?

Veckorna går så fort! Hinner någon med i detta tempo måste jag fråga mig...? Först är det måndag, sen är det plötsligt helg och sen måndag igen. Tiden går väldigt fort känns det som.

Idag tvättar jag! Jag har absolut ingenting rent så det var minst sagt dags. Så skönt sen när allt är nytvättat, man känner sig rik på klädfronten :) Tyvärr var mitt sköljmedel slut så jag fick springa ner på kiosken för att köpa nytt. Deras utbud var inte direkt något att hoppa i taket över. En hette "apple" och fullständig stank äpple (usch), samma gällde den andra vid namn "peach and vanilla" (!?). Den tredje de hade var speciellt utformat för bebisar vilket ofta betyder ganska lite parfym eller helt parfymfritt. Så det fick bli den, Comfort Soft.

Senare idag ska jag ringa Manpower och fråga lite om vad ambulerande adminstratör faktiskt innebär och om det finns möjlighet att jobba för dom som en sådan (om det låter som en schysst grej). Då jag endast har mobil, tänkte jag promenera till Luthagen och låna föräldrarnas telefon. Billigare för mig på det sättet ^^

Nu håller jag på att skriva Pm om fildelning. Lagom intressant kanske, men måste göras.

Hoppas ni har en bra måndag! Kom ihåg - snart är det helg igen ;)

Kommentarer
Postat av: Ängla

Låter som ett roligt pm!

Postat av: Helena

Ängla: Motivationen kanske inte är på topp direkt :P

2007-03-05 @ 23:09:50
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback