utomlands

Åh denna sommaren ska jag göra något jag aldrig gjort förut. Åka utomlands tänker ni kanske nu (iom min rubrik), och jo det stämmer, men just det har jag gjort förut.. denna gången är det dock inte allt. Jag ska faktiskt åka på två utomlandssemestrar i sommar. En med pojkvännen (i juli) och en med bästa vännen (i augusti). Wow!!

Det kommer bli sista minuten i båda fallen (vem har råd annars liksom), dock med specifierat boende. Jag vill inte riskera att hamna på ett hotell utan dusch & WC och med en kackerlacka som sällskap. Nej tack du. Då betalar jag hellre en tusenlapp extra. Faktiskt.

Nu gäller det bara att förbereda med mycket solande innan den första resan går av stapeln (om 3 veckor!!) så att man inte bränner sönder sig utomlands sen. Den första resan kommer troligen gå mot Bulgarien. Ett kärt återseende för mig & Johan. Den andra resan vet jag inte än... dit är det ännu ett tag kvar :)

En ny bikini måste inhandlas! Sen skulle jag vilja ha en bra kamera med mig, men det finns det nog inte utrymme för i denna, redan ganska tight hålda, studentbudget.

Hej & hopp, nu är det sommar!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Ahh det kommer bli helt underbart! :) Och snart fyller du år! Puss

Postat av: Helena

Ängla: Jaa, verkligen! hihi yes I do. Hoppas du mår bättre! Puss

2007-06-10 @ 13:37:18
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback