åh historia

Jag ska läsa historia i höst!! Och det ska bli grymt roligt.

Lite impuls men ändå inte. I våras vet jag att jag tänkte tanken en och flera gånger att det vore väldigt intressant. Speciellt med tanke på alla historiska filmer man sett, det finns så många intressanta historiska händelser jag skulle vilja veta mer om.

Detta känns toppen! Dock ska jag försöka få tag i en bostad så fort som möjligt, så jag kan börja söka jobb på heltid. Det är ju mitt huvudsakliga mål!

Denna dagen började faktiskt bra :)


Kommentarer
Postat av: Ängla

Congrats gumman! Åh vad roligt för dig.

Postat av: Helena

Ängla: Tack! Skönt att ha en B-plan i alla fall :)

2007-07-12 @ 17:49:50
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback