oldschool anime

Ibland kan gammalt vara minst lika bra som nytt, om inte bättre. Tidigare ikväll ramlade jag på en anime från 1997 vid namn Berserk. Började kika lite smått utan några speciella förväntningar men fastnade genast och har nu avverkat 5 avsnitt! Jag gillar denna anime stenhårt och kommer absolut se klart resterande 20 avsnitt. Om ni animefantaster där ute gillar lite mer oldschool (iaf oldschool för mig ;)), med en tung story och mycket action rekomenderar jag verkligen denna serie!

Jag brukar oftast föredra nytt och fräscht just när det kommer till anime, men ibland får jag ryck och börjar leta i gamla arkiv. Eftersom jag endast är 23 år gammal och relativt ny inom animescenen är jag medveten om att jag har missat mycket bra serier från den tiden då jag var för liten eller helt enkelt ovetandes om animens existens. Då är det tur att även gamla serier finns att få tag på!


Berserk

Bild: google

Kommentarer
Postat av: Ängla

Roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback