Mina dagar

Mina dagar är långa och fulla av stress och oro... jag känner redan hur sliten jag är och det är inte ens februari. Pluggar till sent på kvällarna och ibland händer saker jag inte har kraft över för att hantera. Och så blir jag ledsen men måste ändå kämpa med plugget. Arbetet tar inte hänsyn till ens psykiska välmående, det pockar på en oavsett.

Köpte Ryan Stars skiva idag i alla fall, begagnat o billigt på amazon. Behövde pigga upp mig med något roligt.

Blä... let's hope for a better tomorrow ^^

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej tjejen!
Men, men, inte vara stressad! Du får säga till när du har en jobbig dag, det vet du väl? Och när det börjar bli för tungt så tycker jag definitivt att du ska ringa till mig och så bjuder jag över dig på te. Och på vardagar ställer vi en klocka på ringning som säger när du ska hem igen så du inte blir stressad över att inte hinna plugga och på helger så får du fika till teet. Och alltid alltid är det bara att be mig om lite ryggmassage, för jag är ok på det. Och annars så är det bara att ringa, jag är bra på att lyssna när mina vänner behöver prata av sig (och jag har en vattentät axel). Kramar!

2007-01-30 @ 19:11:43
Postat av: Helena

Madeleine: Haha, du är för gullig! Tack för att du finns! kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback