funkar rött bara på julen?

....det tycker inte jag! Därför använde jag mitt presentkort på IKEA idag för att köpa 2 röda hjärtformade kuddar och en röd filt. Jag gillar rött! Det lyser upp och sprider en varm känsla.

Tidigare idag hade jag min första lektion i amerikansk litteratur och kultur. Den pågick dock bara 30 minuter eftersom det var mest information. Tills på torsdag (då vi har seminarie) ska vi ha läst Kate Chopin - The Awakening. Det ska tydligen vara en klassiker :)

Nu ska jag fortsätta plugga inför min tenta den 23 februari. Ikväll blir det mer Oblivion, skönt att ha något roligt att se fram emot när dagen till största del består av plugg och måsten.

Något annat roligt är att jag ska köpa nya högtalare till datorn. Mina är trasiga och knastrar och även om jag mestadels kör med Sennheiser hörlurar, kan det vara roligt att ha musik i hela rummet ibland. De jag hittat är svarta/silver, 2 högtalare och en subwoofer från Logitech. Pris: endast 199 kr! Jag har inte så stora krav på kvalité eftersom jag, som sagt, oftast kör med hörlurar ^^

Hoppas Ni har en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Värsta bra priset gumman! Köper du det online eller i någon affär?

Ha en superbra kväll gumman. Puss

Postat av: Helena

Ängla: Jag köper i affär, men Simon köper åt mig i Sthlm, på Webhallen :) Så slipper jag frakt. Puss!

2007-01-22 @ 18:24:20
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback