äntligen!

OBS! 24 spoilers!

Jaa äntligen är 24 tillbaka med ny säsong! Den bästa serien någonsin i mina ögon. Denna säsong verkar tyvärr likna de tidigare ganska mycket, men å andra sidan kanske det är svårt att göra en säsong som inte handlar om terroristattacker när CTU (Counter Terrorist Unit) är i fokus.
Jag och Johan såg de 4 första avsnittena igår (Johan lyckades få tag i en rip innan avsnittena oficiellt börjar sändas) och det är onekligen mycket mycket spännande!
Men jag känner för Jack... efter så många år av allt från tortyr i Kina till heroinberoende undrar man hur han mår egentligen? Det var riktigt gripande i det första avsnittet när han kom tillbaka efter 2 år av tortyr där borta. Skäggig och skakig var han stackare och det första han får höra är att han ska "offras" till terrorister hemma i sitt eget land. Nu vet ju iofs fansen att Kiefer Sutherland har skrivit på för 3 säsonger till så Jack kan rätt gärna inte dö ;) Men det var ändå mycket gripande att se honom i det skicket.

Jag ser verkligen fram emot nästa avsnitt! Det senaste slutade... minst sagt spännande :D

Yes! Jack is back!!

Jack Bauer
bild: google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback