alldeles matt

alldeles trött blev jag av dagens träningspass. försökt ladda om med lite mat men känner mig fortfarande matt. Jag trodde man skulle bli piggare av träning? Nåväl, det kanske kommer i långa loppet eller så... skönt att röra på sig är det i alla fall!

Fast jag föredrar hemmaträningen, där jag kan dunka hardstyle ;) Simma e skönt, men det blir lätt enformigt. Dock är det alltid trevligt att få umgås med mamma min.

Nu ska jag snart till bus och kolla på film. Kvällen bjuder på sci-fi film som jag hört ska vara grymt bra, från flera källor. Spännande!

Hoppas Ni har en bra dag där ute!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Duktig du är gumman! Jag brukar också kunna känna mig riktigt trött efter träning. Tror som du, att i långa loppen blir man piggar (förhoppningsvis).

Postat av: Helena

Det tror jag med :) Kroppen behöver nog återhämta sig direkt efteråt.

2007-01-03 @ 18:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback