nyutexaminerad!

Tentan gick vägen och nu är jag äntligen färdig med min utbildning :D Efter fyra år av blod,svett & tårar (nåja, nästan) har jag nu fått min magisterexamen, äntligen! Ååh jag är så glad!!

Tack älskling för en underbar middag tidigare ikväll. Älskar dig obeskrivligt mycket!
Tack min finaste bästa vän för en supermysig kväll med rolig bio och sen goda drinkar! Du är min ängel!

Denna dagen kunde inte ha blivit bättre :D

Nu ska jag snart vila huvudet på kudden. Imorgon är det sovmorgon för första gången på 1 månad (!?) UNDERBART!!!

Kommentarer
Postat av: Zapruder

Grattis till att du klarade tentan!!! Själv har man 3,5 år kvar av sina 5 års studier. Jag tror Sylvia kommer att vinna matchen. Kommer att bli ungefär som Royce Gracie vs Matt Hughes fast nog inte lika överkörd som Gracie blev. Tycker det e ganska intresant att se att Sylvia måste tappa ca 10 kg för att komma ner till 118kg så det är inte några små pojkar vi snackar om. Trots det så är Sylvia faktiskt väldigt bra på marken. Oftast brukar det vara så att ju större dom är ju sämre är dom på marken. Cro-Cop är ju heavyweight också, så den dagen han får chans på bältet så kommer Sylvia inte ha en chans. Vilka har du som favorit fighters?

Till sist: sov tills du vaknar, det har du förtjänat!

Postat av: Zapruder

"-right leg-hospital, left leg-cemetary" -Cro-Cop

Det stämmer så väl... :P

Varför Couture kommer tillbaka e väl samma sak som för Royce Gracie, att han vill visa än en gång vad han går för. Couture kan ju ha en chans medan Gracie inte hade den minsta. Couture är (iaf vad jag vet) den enda fightern i UFC nånsin som har haft bältet i 2 viktklasser.(Heavy och ligh-heavy) Alla de fighters du nämnde är strikers, inga grapplers som du gillar? BJ Penn,GSP mfl?

2007-02-24 @ 12:28:36
URL: http://bergarnpersson.blogg.se
Postat av: Ängla

Grattis gumman! Vilken insats. Så stolt över dig!

2007-02-25 @ 02:47:09
URL: http://vildangeln.blogg.se
Postat av: Helena

Ängla: Tack bästis min! Och detsamma! :D Puss puss

2007-02-25 @ 12:07:20
URL: http://www.aeris.blogg.se
Postat av: Kristofer

Kära syster, stort grattis! Världsklass på dig! Detta får vi fira med pompa och ståt!

2007-02-25 @ 16:48:55
Postat av: Helena

Kristofer: Åh tack bror min! Nu är det du & jag som står för det akademiska av syskonen ;) Ta hand om dig!

2007-02-25 @ 17:11:34
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback