mysigt 3-årsfirande

En mycket mysig kväll i Sthlm hade jag igår med min fina pojkvän. Vi åt på mongolisk restaruang där tanken var att man själv plockade ihop de ingredienser man ville ha (frysta) på en tallrik och sedan gav man den till kocken som wookade maten åt en :) Mycket rolig idé och extremt gott blev det då man fick välja innehållet helt själv! Dit kommer jag absolut återvända!!

Sedan såg vi Hannibal rising på Sveriges största filmsalong (Rigoletto) och satt på balkongen med perfekt utsikt över filmduken. Jag som aldrig har varit på bio någon annanstans än i Uppsala njöt nog extra mycket! Jättemysigt var det, och mycket bra film!!

Overall är jag supernöjd med vårat 3-årsfirande! Förutom att vi båda hade såå ont i magen av all mat när vi kom hem (och jag testade dessutom risbrännvin (sake) vilket inte heller magen gillade så värst). Men det var nästan värt det ;)

Tack kotten för en guldkväll! I love you!

Kommentarer
Postat av: wesslan

Indeed en höjdarkväll älskling, let´s eat there more.....later.....much later :)

2007-02-18 @ 18:05:12
Postat av: Helena

Wesslan: haha eller hur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback