duktiga jag!

Nu har jag betat av en hel del måste jag säga denna helgen. Läst klart sista boken till tentan (endast kompendiet kvar och sen repetera), läst samt skrivit PM på Slaughterhouse 5, förberett opponeringen till tisdag, översatt translation 3 till grammatiken samt sökt jobb.

Imorgon ska jag göra klart grammatiken och lägga sista touchen vid opponeringen.
Jag kan inte låta bli att tycka att jag är rätt duktig ändå! :D

Nu blir det träning och ikväll kladdkaka med lätt-grädde för att fira min älskling!

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Hon är såå duktig! Vilket tempo och flyt du har. Ha en underbar kväll!

Postat av: Helena

Ängla: Tack gumman, du med!!

2007-02-12 @ 08:44:52
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback