attackerad på affären

Ja ni, mycket ska man vara med om.
Var nyss nere på affären för att handla och i kassan står en man bakom mig. Han luktar rök och sprit. Plötsligt börjar han vråla att han är superfattig och att han måste låna för att överleva, att han hatar polisen osv. Han försöker få mig att betala för hans varor (!?) men jag säger att jag inte vill. Han blir lite småförbannad och jag betalar snabbt mina varor och går i rask takt hem.

Borde nog egentligen stannat kvar på ICA tills han var borta, men jag sprang instiktivt hem.... hmm.

Nåväl, hemma och i säkerhet ska jag nu återvända till min bok. En liten chokladbit fick jag med mig hem också :)

Kommentarer
Postat av: Ängla

Usch vad obehagligt. Tur att det fanns folk omkring? Inte ens kund ansvar att "ta hand" om problem som dyker upp liksom.

Postat av: Helena

Ängla: Nej, precis. Dom tyckte väl inte att det var "stort" nog för att ingripa.

2007-02-10 @ 10:14:25
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback