äntligen helg

Vad skönt det är med helg! Även om jag måste plugga en hel del så har jag ändå mycket roligt planerat! Idag simmade jag med min mamma, vilket var jätteskönt och trevligt! På kvällen träffade jag min kära bästis Ellen och åt en god grekisk burgare på nation samt njöt av lite efterlängtat girltalk. Tack sötnos för en toppenkväll!

Imorgon ska jag tvätta på dagen och sedan bär det av till Sthlm med min älskling på kvällen för att fira vår 3-årsdag! Mat på mongolisk restaurang och bio på Rigoletto ska det bli! Riktigt mysigt tror jag vi kommer att ha det ^^

På söndag ska jag över till brorsan med flickvän för att titta på olika modeller för brudtärneklänningar. Jag ska ju vara brudtärna (jippi!!) på deras bröllop sommaren 2008 :D Sedan blir det plugg för resten av dagen.

Nu närmast är det läge för att verkligen sova ut! Det känns onekligen att det är fredag och att veckan har varit intensiv. Marsvinen mumsar färsk broccoli och jag sitter här och gäspar... godnatt!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Hoppas ni hade det bra i Sthlm idag!
Puss sweetie

Postat av: Helena

Ängla: Det hade vi verkligen! :) Hoppas du också hade en mysig lördag. Pussa!

2007-02-18 @ 13:46:21
URL: http://www.aeris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback