shopoholic?

Nja, någon shopoholic är jag nog inte. Oftast beror det på att jag jag inte anser mig ha råd - klart man vill ha kläder. Idag gjorde jag stan runt med pojken min, han stod för det mesta shoppandet, men 2 billiga toppar från H&M fick jag med mig hem i alla fall. Viva la basplagg!

Även ny hårfärg, denna gången svart. Var längesen nu och blev mycket sugen på det igen för några månader sedan. Så nu är det dags igen. Hoppas det blir fint!

Imorgon bär det åter av till Sthlm för en ny intervju. Denna gången hos Manpower. Hoppas på det bästa (som alltid). Något trevligt blir i alla fall lunchen efteråt, tillsammans med min kära vän Simon. Så om inte intervjun skulle gå bra så har jag i alla fall det att se fram emot ;)

Senare ska jag träffa undersköna Ellen. Det är alltid hur roligt som helst, mer behövs inte sägas!

För övrigt tänker jag extra mycket på min mamma imorgon pga ett kanske inte så roligt möte. Jag älskar dig kära mamma!

Men först av allt ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ängla

Vad kul att det gick bra idag bästa!

2007-04-26 @ 17:45:58
Postat av: Helena

Ängla: Tack, det tycker jag med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback